2011. október 30., vasárnap

Moletti XXL, 44/46-os csupa flitter krém színű22 - Jelenlegi ára: 1 Ft


Üdvözöllek az aukciómon!
Megkérek mindenkit, hogy a mért értékeket nézze, mérjen, ruhát nem tudok visszavásárolni!
Licitet nem törlök.
Ha a termék képére kattintasz, nagy méretben lehet megszemlélni a színt és a mintát is. Kérlek ne sajnáld az időt erre, előzzük meg az utólagos méltatlan vitákat.
Kérek mindenkit, hogy csak az licitáljon, akinek ez elfogadható, köszönöm szépen: )
A Teszvesz/Vatera értesítője alján, közvetlenül a "Termék ára" alatt található az üzenetem, abban a számlaszámom és pár hasznos információ, kérlek olvasd át, mielőtt törlöd! Köszönöm szépen: )
Vaterán jobb oldalon a terméklapon található a "Szállítási és garanciális feltételek" fül, erre kattintva található a POSTAKÖLTSÉG.
Gyönyörű krém színű, 2XL-es kabát. Tavaly vettem magamnak, párszor volt csak rajtam. Anyagösszetétel nincs kitöltve benne, kívül finom puha nem suhogós vízlepergetős, belül selymes anyag, közötte vékonyabb béléssel. Én télen egy pulcsival hordtam, nem fáztam benne. Beleírt mréete 2XL, szerintem a mért adatok alapján 44/46-os méretre jó.
Finom krész színű, fele virág alakban felvarrt flitterrel, amik a fényben gyönyörűen szikráznak a szivárvány minden színében. Álló nyak, cipzár, elöl két nagy zseb. Hibája annyi, hogy a használatkor a bal ujja alján belül pár szál kihúzódott, fotóztam. Mivel belül van nem igazán látszik. A mosása már az uj tulaj feladata!
Gyönyörű, elegáns, feltünő darab: )
Csípőbősége 64cm.
Súlya 630 gr, ajánlott postája 810 ft.
Köszönöm, hogy benéztél hozzám, ha időd és kedved van kukkantsd meg a többi kincsemet is, sok szépséget találsz nálam, hátha..: ))
Saját oldalamon hasznos infók  várnak!
Kellemes napot, jó vásárlást kívánok: )
A sablont hintasbaby készítette
___________________________________________________________________________________________________


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-11-09 23:31
. Moletti XXL, 44/46-os csupa flitter krém színű22 - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos